malo drugačni "browniji"

Prejšnji teden sem se po dolgem času dobila z dobro prijateljico … Čas je takooo hitro mineval, midve sva se pa na vse pretege trudili, da bi nadoknadili čas od zadnjega srečanja. Pravzaprav sva se le dotaknili vsega, kar se nama je v tem času zgodilo, toliko sva si imeli povedati :)
Med drugim mi je omenila, da se prehranjuje po paleo načelih. Omenila mi je nekaj jedi in moje brbončice so se prebudile zgolj ob samih mislih o hrani. Takoj naslednji dan sem dobila eno tako “mini paleo” insipracijo in ustvarila te enostavne in okusne brownije …

Najprej sem stepla 4 jajca, nato pa dodajala:
60 g nerafiniranega sladkorja (dark muscovado),
20 g riževega sirupa,
35 g kakava v prahu,
50 g mletih mandljev,
25 g kokosovega olja,
1 čž mlete bourbonske vanilije,
1 jž kokosove moke ter
25 g grobo mletih mandljev.

Vse to sem vlila v manjši pekač in pekla na 175 °C dobrih 10 minut.

* Sestavine lahko seveda poljubno zamenjamo – odvisno od tega, kaj se skriva po omarah :)

Komentiraj: